Avatar billede ANN Praktikant
27. december 2017 - 17:53 Der er 2 kommentarer

I5 plus armbånd

Hvordan får jeg overført date fra mit i5plus armbånd til Zeroner appen på min iPad 2 air?
Avatar billede ANN Praktikant
27. december 2017 - 17:54 #1
Der skulle selvfølgelig stå data ;)
Avatar billede INK Ekspert
27. december 2017 - 18:46 #2
Ifølge beskrivelsen anvendes Bluetooth, så jeg gætter på du først skal parre de to enheder. Slå Bluetooth til på din iPad og lad den søge efter enheder. Når fundet skal du sige ok, måske med en kode, der vises?
Når de 2 enheder kender hinanden, formoder jeg appen virker.