28. december 2017 - 11:45 Der er 2 kommentarer

Lenovo yoga starter ikke.

Hej.
Min  lenovo yoga vil ikke starte. Den har ligget med strøm til hele natten og da jeg vågnede ville den ikke starte? Har virkelig brug for hjælp.
Avatar billede INK Ekspert
28. december 2017 - 11:51 #1
Prøv det gamle Microsoft trick: Tag ledningen fra og batteriet ud. Tryk på startknappen adskillige gange (uden strøm). Prøv derefter at sætte ledningen til igen og start.

Hvis batteriet ikke kan tages ud, så er der et lille hul, hvor batteriet kan resettes med en kontorklips. Gøres selvfølgelig uden kabeltilslutning.
Avatar billede eyvind Seniormester
28. december 2017 - 19:33 #2
Min Lenovo er ingen Yoga men en lidt ældre idea  (tablet)
Men den laver samme nummer en gang i mellem, efter at være ladet op.
Startknap + lyd ned et øjeblik
så startknap et par sekunder og vent.

Ps. der findes manual til din Lenovo ude på nettet.
https://support.lenovo.com/dk/da/