31. december 2017 - 13:52 Der er 4 kommentarer

Hente data fra flere forskellige regneark til et samleark

HJÆLP

Har 25 Excel filer - hvor forsiden (som er en sammentælling af de øvrige ark i filen) - disse forsider ønsker jeg samlet i ET nyt Excel ark - MEN har forsøgt mig med konsolidering - dog får jeg hver gang fejlen INGEN DATA BLEV KONSOLIDERET.
Avatar billede falster Ekspert
31. december 2017 - 14:46 #1
ExtendOffice har ofte gode tips, selvom de selvfølgelig også gerne vil sælge deres produkt - Kutools for Excel:

https://www.extendoffice.com/documents/excel/1186-excel-summarize-data-from-multiple-worksheets.html
Avatar billede Gramstrup Mester
31. december 2017 - 21:00 #2
Du skal kigge på den funktion der hedder Power Query som kan downloads til Excel 2010 + 2013 og som er en fast del af 2016

Det vil løse dine problemer i den retning. Det er et genial værktøj.
01. januar 2018 - 08:16 #3
Alternativt kan man skrive noget VBA der samler data til én fil.
Avatar billede finb Ekspert
01. januar 2018 - 10:19 #4
Det lyder som meget data,
har du overvejet en database ?