Avatar billede Marxi Praktikant
02. januar 2018 - 11:24 Der er 1 kommentar

Motiongruppe - database

Hej.
Har fået overdraget ansvaret for en motiongruppe hvor der afholdes møder og registers for mødepligt, håber i den anledning at der er et kyndigt hoved der kan hjælpe, da det eksisterende excel dokument ikke lever op til det nuværende antal medlemmer mht. fx oversigt, og da mine "skills" heller ikke er tilstrækkelige.

Det jeg søger er et excel dokument eller andet program hvis nemmere (men skal være nemt at dele fx. over dropbox) -

1. En liste af medlemmer - MEGET gerne søgefelt dertil.
2. datolinje til hvert møde - med mulighed for at tilføje (Tilmeldt/Mødt) udfra
    navn/dato på medlem og gerne hvis muligt automatisk møde generering.
    (Flere oplysninger kan gives hvis dette er muligt.)
3. Gerne en Rød/Grøn farve kode på medlems navn, for at kunne indikere
    om medlem har været til ét møde indenfor 3 måneder, og derved om
    nøglechip er åben/lukket.
4. Felt ud fra medlem om nøglechip er udleveret.

Takker mange gange for din tid på forhånd samt undskylder for den måske dårlige formulering, og ønsker alle et godt nytår.

Venlig Hilsen
Marc
Avatar billede finb Ekspert
02. januar 2018 - 12:04 #1
4.
Registrer nøglechip´ens udlevering ved at lade medlemmet
scanne nøglechip´en ved udlevering.
I log´en kan du dermed se både udlevering og kommende fremmøder.

1.
Data >> Formular kan både bruges til indtastning og søgning, endda med joker.

2.
Række 1: Mødets navn
Række 2: Mødets dato
Ud fra dato kan du se 3 mdr bagud vha Betinget Formattering.