Avatar billede asmus Juniormester
02. januar 2018 - 18:32 Der er 2 kommentarer

PC genstarter hele tiden efter installation af RAM

Som overskriften sige genstarter min PC hele tiden. Den køre i op til 30 min og så slukker/genstarter den bare uden at give nogen advarsel. Jeg har lige installeret en ny 8gb DDR3 RAM blok med en hastighed på 1600 MHz. Den er magen til den jeg allerede havde.
Håber i kan hjælpe eller give nogen tips

-Tak
Avatar billede asmus Juniormester
02. januar 2018 - 19:01 #1
ps. Min nye RAM blosk og min gamle er lavet af to forskellige det var bare specsne der var de samme.
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. januar 2018 - 19:15 #2
Prøv at tage de gamle RAM ud, og se om det hjælper. Hvis pc´en ikke slukker kan det skyldes en konflikt mellem de gamle og de nye RAM. I det tilfælde tror desværre ikke at der er så meget at gøre.
Jeg har selv haft RAM af to forskellige mærker i min pc, uden dette gav problemer.
Der er sikkert nogen på eksperten der ved mere om det.