Avatar billede Andersbj85 Novice
02. januar 2018 - 18:42 Der er 2 kommentarer

Printer kan ikke forbinde til computer

Hej. Jeg har købt en Epson XP-830 og jeg kan simpelthen ikke få den til at fungere trådløst med min computer.

Printeren fungere fint med min iphone via mit wifi, men når jeg forsøger at forbinde den til min computer får jeg blot nedenstående fejlmeddelelse. Jeg syntes det lyder helt forkert at to enheder der begge connceter fint til netværket ikke kan snakke sammen. Er der nogen som kan fortælle mig på jævnt dansk hvad problemet er og vigtigere hvordan jeg løser det?

Brugere, der anvender et netværk med 5 GHz-bånd (IEEE802.11a)
Computeren er forbundet et Wi-Fi-netværk med 5 GHz-bånd. Men printeren kan kun fungere med et Wi-Fi-netværk med 2,4 GHz-bånd.
Netværksnavnet (SSID), der er vist på skærmen, kan ikke findes fra printeren. Se oplysningerne på næste skærmbillede, og forbind printeren til et Wi-Fi-netværk, der bruger 2,4 GHz-bånd
Avatar billede INK Ekspert
02. januar 2018 - 18:59 #1
Det er vigtigt, at printeren forbindes til routeren, og ikke direkte til enhederne. Følg manualens anvisning om hvordan du kobler den sammen med routeren (SSID og password for wifi netværket). Når din pc og iPhone er koblet på samme router vil det virke.
Avatar billede ashwin kumar Praktikant
29. oktober 2018 - 06:15 #2
Thank you admin to allow me at your post, seriously i have no idea about your post and i am computernamewindows10 here to share this useful informational post. Thank you.