Avatar billede Magnus Praktikant
02. januar 2018 - 21:42 Der er 3 kommentarer

Ingen optisk ind/udgang på min forstærker

Hej

Jeg har lige købt et nyt tv, men der er ingen lyd udgang. Kun optisk.
Jeg vil så gerne sætte min forstærker til mit tv. Men jeg har ingen optisk på min forstærker.

Nogle ider til hvordan jeg kan få lyden fra mit tv til min forstærker og ja ud gennem mine højtaler.
Avatar billede milter Ekspert
02. januar 2018 - 22:18 #1
Hvis du fortæller os fabrikat og modelnummer på dit TV og din forstærker, vil du gøre det meget  lettere for os at hjælpe dig :-)
Avatar billede kurtba Ekspert
02. januar 2018 - 22:33 #2
Avatar billede INK Ekspert
03. januar 2018 - 01:00 #3
Kunne det tænkes der var en høretelefon udgang på dit tv?