Avatar billede Peter Birk Juniormester
03. januar 2018 - 11:47

Teamviewer 13

Hej
Jeg har et stort problem med teamviewer
Efter ca 5 minutter opkobling til fjernsupport får jeg en besked ” forbindelse er blokeret timeout” se vedhæftede filer”
Jeg har under installation markeret ”til privat brug”
Jeg ville gerne vedhæfte 2 filer, men jeg kan ikke findet hvor jeg gør det, kan man ikke det længere??

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med hotline hos Teamviewer, men de taler kun Engelsk, og mit Engelske er ikke til en teknisk samtale. Er der nogen som har en ide??
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester