Avatar billede lupin12 Mester
04. januar 2018 - 12:30 Der er 5 kommentarer

exchange server

Hej Hvordan får jeg synkroniseret mine kontakter mellen en exchange server og min samsung telefon
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. januar 2018 - 16:49 #1
Opret din Exchange-postkasse på telefonen og lad den synkronisere kontaktpersonerne.
Avatar billede lupin12 Mester
04. januar 2018 - 17:03 #2
Det har jeg prøvet men kan ikke få det til at virke, jeg har kontakterne på min telefon men kan ikke få dem over på pc.
Hvis jeg opretter på pc kommer de også på min telefon
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. januar 2018 - 17:08 #3
Så gør den som den skal.
Du kan IKKE synkronisere den anden vej, altså fra telefonen over mod Exchange.

Så skal du flytte din kontakter fra telefonens kontaktliste over i Exchange-kontaktlisten, så de er samlet ét sted.
Avatar billede lupin12 Mester
04. januar 2018 - 17:33 #4
Ok tak
Hvordan gør man det nemmest
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. januar 2018 - 19:37 #5
Bob - jeg kan hjælpe dig med Exchange, men Android, der kommer jeg til kort.

Men findes der mon ikke et værktøj i Google AppStore, der kan flytte rundt på tingene?