Avatar billede MHDK Juniormester
05. januar 2018 - 19:47 Der er 2 kommentarer

Hvorfor falder min overførsels hastighed ?

Hey

Når jeg via mit 1giga lan overføre en fil fra pc til bærbar, så køre det fint med ca 110mb/s hele vejen igennem. men overføre jeg samme fil, fra bærbar til pc, starter den også på 110, men efter ca 15% falder den til ca 35mb/s resten af tiden.

hvorfor opstår dette problem, når det virker fint den anden vej ?
Avatar billede Jhja Seniormester
05. januar 2018 - 20:06 #1
Din bærbar pc har lavere specifcasioner end din stationær pc? Bare et gæt.
Avatar billede MHDK Juniormester
05. januar 2018 - 21:01 #2
Hej.
Nej rent faktisk har den bærbar de bedste specs. Den har dog kun sata-300 hvor pc’en har 600

Men det burde ik ha noget og sige ? Når den finde kan modtage med den høje speed fra pcen