Avatar billede cardude Praktikant
05. januar 2018 - 21:23 Der er 1 kommentar

Telefon vibrerer af og til totalt uden forklaring

ja som spørgsmålet er jeg har en kinesisk mobiltelefon af mærket conquest s6, og af og til begynder den bare at vibrere, og nej det er ikke fantom vibrationer, vi er 2 der kan se og høre at den vibrerer på boret og jeg kan mærke det når jeg samler den op, hvis jeg tvangslukker launcher så holder den op men jeg kan ved gud ikke regne ud hvilken app det skulle være, jeg har overvejet at skille den ad og så bare skære ledningen over til vibrations motoren. hvis telefonen bliver sat på forstyr ikke altså total stille så vibrerer den ikke, jeg har slukket for vibration alle steder jeg kan finde, og der er ikke nogen notifikationer som passer sammen med vibrationerne, telefonen kører også permition manager hvis nogen har en tanke om hvad det er, jeg kan umiddelbart ikke root'e telefonen (har prøvet umidelbart alt) så jeg kan logge med de apps jeg har fundet, men hvis nogen har gode rod til at få rootet telefonen så jeg har helt med på at prøve det, for det ville så vidt jeg har kunne finde ud af nogle muligheder for at logge bedre hvilken app der sender en vibrerer kommando. jeg har google play på telefonen så jeg kan hente apps derfra. hvis nogen kender en god app til fejlsøgning af dette problem.
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2018 - 21:36 #1
"telefonen kører også permition manager hvis nogen har en tanke om hvad det er,"

ja, den har noget spyware i sig.
at den vibrerer er enten en fejl, eller spywaren siger den skal.