Avatar billede KBR Juniormester
08. januar 2018 - 12:52 Der er 1 kommentar

Hurtige trin i Outlook

God eftermiddag og godt nytår! Jeg har et spørgsmål i.f.m. redigering af en mail, som er gemt i "hurtige trin". Jeg kunne godt tænke mig at der på mailen hvergang bliver sendt mig en kvittering, når mailen er læst. (Fluebenet findes under indstillinger/anmod om kvittering for læsning). Jeg kan bare ikke finde funktionen, når jeg skal tilføje en handling i "hurtige trin". Er der nogen kloge hoveder, der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2018 - 15:12 #1
mig bekendt kan man ikke indstille det i hurtige trin - du slår det til, eller du slår det fra - og efter du har sendt en mail, overtages de indstillinger du har fortaget dig.

men du skal også være opmærksom på, at du ikke altid kan regne med det - nogen postsystemer tillader ikke automatisk svar på en mail (bla. registrering for læsning), og på andre systemer bliver modtageren spurgt efter om der skulle sendes svar - men modtageren kan også afvise dette...