Avatar billede Mathildegaga Novice
08. januar 2018 - 17:07 Der er 3 kommentarer

Fuldskærm istedet for Windowsvindue - spil

Hejsa :)
Jeg er begyndt at spille Overwatch på min bærbar og spillet startede fint ud og fik spillet nogle runder men lige pludselig hoppede skærmen ned til at være et Windows vindue istedet for fuld skærm ..
Jeg håber inderligt at der er nogle der kan hjælpe! :)
Avatar billede Slater Ekspert
08. januar 2018 - 17:12 #1
Har du sat den tilbage til fullscreen i grafikindstillingerne?

Alternativt, prøv at trykke alt+enter.
Avatar billede Mathildegaga Novice
08. januar 2018 - 17:27 #2
Nej, det har jeg ikke men jeg har slet ikke været derinde. Skærmen blev lille imens at jeg spillede :)
Avatar billede Mathildegaga Novice
08. januar 2018 - 17:59 #3
Jeg fandt ud af, tak! :)