Avatar billede Jens' Praktikant
09. januar 2018 - 12:53 Der er 3 kommentarer

FTP

Hej

Jeg har et ftp program (Lavet i access) der henter nogle tekster filer på en ftp.server.
Hvis jeg bruger min standart forbindelsen wi-fi waoo der er udbyder af internet så kan jeg ikke hente data på ftp.serverne.

Hvis jeg der imod bruge min telefon som forbindelse så er der ikke nogle problemer.

En der har en go' ide til hvad jeg gør forkert?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. januar 2018 - 13:39 #1
I kontrolpanel (find det via 'søgelup' og skriv Kontrol) er der Windows Defender Firewall - i menuen til venstre er 'Tillad at app eller en funktion...' Deri åbner du for access (via 'Tillad en anden app')
Avatar billede Jens' Praktikant
11. januar 2018 - 21:15 #2
Hej
Har prøvet og kan ikke finde tillad access
Avatar billede claes57 Ekspert
22. januar 2018 - 15:04 #3
efter #1, så i det nye vindue klik på Skift indstillinger, og derefter på Tilføj en anden app
og nu skal du klikke på Gennemse og bladre frem til der, hvor MSACCESS.EXE ligger på din harddisk. (søg evt først på filen i stifinder, så du ved, hvor den er)