Avatar billede Achi Praktikant
09. januar 2018 - 14:41 Der er 4 kommentarer

Dele/synkronisere på tværs af operativ systemer

Hej.
Jeg har en office 365 pakke med Outlook kalender i min virksomhed. Desuden har jeg en android telefon og sidst men ikke mindst bruger fruen Apple (iOs).
Spørgsmålet er nu, hvordan jeg kan håndtere en delt kalender via f.eks. min office pakke således at den også synkroniseres (og kan redigeres) på hhv. Android og iOs?

På forhånd tak.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. januar 2018 - 14:55 #1
Sæt O365 op på alle enheder - du kan ikke dele en kalender imellem andet end andre O365-brugere.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. januar 2018 - 16:49 #2
Opret en gratis Google profil, og brug Googles kalender. Det er den eneste kalender jeg kender til, der kører rimelig fejlfrit på alle platformene...
Avatar billede Achi Praktikant
10. januar 2018 - 13:56 #3
Tænkte nok at Outlook app var eneste løsning selvom jeg ikke er vild med kalenderfunktionen i deres app...
Så vidt jeg ved kan Google Calendar ikke synkronisere med O365 uden en masse manuelle steps med import/eksport af data?