Avatar billede MJG Praktikant
09. januar 2018 - 15:32 Der er 2 kommentarer

Mødeindkaldelse i outlook modtages som almindelig mail.

Ved fremsendelse af en almindelig mødeindkaldelse via kalenderen i outlook, har jeg det problem, at tre personer modtager indkaldelsen som en mail. De kan således ikke acceptere, afvise, foreslå nyt tidspunkt osv.

Jeg sidder ikke på samme server som de tre personer, men jeg ikke problemet, når jeg sender til alle andre eksterne personer.

Er der nogen, der har et godt tip til, om man kan ændre på nogle indstillinger - enten hos de tre personer eller hos mig - så problemet bliver løst?
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2018 - 17:18 #1
det er deres indstillinger i deres mailprogram. det er sat til at mails skal være textmode. de skal ændre det til html.
Avatar billede MJG Praktikant
10. januar 2018 - 10:02 #2
Mange tak for svar! Jeg har netop forsøgt at ændre dette, men der var ingen flueben under "Læs som almindelig tekst"?