Avatar billede Alfred Juniormester
10. januar 2018 - 22:19 Der er 2 kommentarer

Hej computer world

Hej. Til sommer skal jeg til mallorca og så skal jeg bruge et action camera der kan filme 1080 60 fps min. Det skal være vandtæt mit budget ligger på 1500kr-2000kr og må gerne være brugt så længe det virker. Tak på forhånd
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2018 - 22:48 #1
Avatar billede Slater Ekspert
11. januar 2018 - 08:01 #2
Jeg kan ikke se prisen skulle være et problem. 1080 60 fps er ikke et særlig højt krav, de fleste nyere kameraer kan klare det. Bare for at tage et fra Gopro fra samme side:
https://www.elgiganten.dk/product/foto-video/action-kamera/GOPROHER5SESS/gopro-hero5-session-action-kamera
I 1080 kan det klare op til 120 fps, og det er vandtæt ned til 10 meter. Hvis man så oven i ikke kræver fra et kendt mærke, eller endda som opretter, accepterer brugt, så er prisen let at holde sig inden for.