Avatar billede plok Forsker
11. januar 2018 - 20:16 Der er 9 kommentarer

Fix corrupted files - Hvordan?

Hej allesammen.

Jeg har tidligere i dag mistet alle mine filer ved en Windows opdatering, men har nu fået adgang til alle filerne vis Recuva.exe recovery program.

Problemet er nu, at samtlige filer er beskadet/corrupted. Når jeg åbner, eksempelvis Word dokumenter, så står der en masse mærkelige tegn og firkanter i dokumentet!

Hvad kan man gøre ved dette?

Findes der et program, eller metode til at repareret alle filerne på en gang? Der er nemlig lidt over 2300 filer som jeg skal have repareret!

Håber I kan hjælpe mig :)
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2018 - 21:02 #1
du kan ikke gøre noget. filerne er blevet overskrevet hvis de ligner skrald
Avatar billede plok Forsker
11. januar 2018 - 21:13 #2
de ligner ikke skrald. De ligner helt almindelige dokument iconer, men teksten i dokumenterne er noget være vullapyk?
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. januar 2018 - 21:27 #3
#1
Jeg må give dig ret. Der er vist ikke meget at gøre i en sådan situation :-(
Det er bare møgærgerligt når det sker.
Avatar billede plok Forsker
11. januar 2018 - 21:29 #4
#1, #3

ØV :´(

Hvorfor sker det?
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. januar 2018 - 21:41 #5
Prøv dette link:

https://www.youtube.com/watch?v=avkUUM7z3TI

Jeg tvivler på det vil hjælpe, men måske kan det!
Avatar billede plok Forsker
11. januar 2018 - 21:58 #6
#5 Det virkede desværre ikke :(

men tak alligevel :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. januar 2018 - 22:11 #7
Prøv at dele en enkelt eller to af filerne - det kan sagtens være der kan hives data ud... - men det kræver at man kender filopbygningen, specielt headeren.
Avatar billede plok Forsker
11. januar 2018 - 22:29 #8
#7 Kan du skære det ud i pap? hehe :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. januar 2018 - 22:39 #9
Jeg skal have fat på en enkelt eller to af filerne, for at se om der er data i dem der kan reddes. Har du OneDrive eller GoogleDrive, så prøv at dele dem, og læg delelinket her.