Avatar billede Danni Praktikant
13. januar 2018 - 18:50 Der er 4 kommentarer

Hjælp mig

hej min Asus bærbar kan ikke finde det internet stik jeg har puttet i og den skal ha opdateret sin netværks driver men jeg kan ikke komme på nettet og den siger at jeg skal på nettet for at kunne opdatere hvad gør jeg?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2018 - 19:41 #1
find en ven, og lån lidt pc-kraft der. I skal ind på producenten af din pc's hjemmeside, og via support finde din pc og download drivere til din win-version og gemme dem på usb.
Sæt usb i din pc derefter og installer driverne fra usb'en.
Genstart og test, om der er forbindelse.
Avatar billede Danni Praktikant
13. januar 2018 - 19:43 #2
jamen hvor finder jeg hvilken model min bærbar er for jeg er nybegynder til det her =)
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2018 - 20:02 #3
Der er et mærke på undersiden. Der står fx Asus model xxx og et serienummer (s/n)
Avatar billede poko1 Ekspert
13. januar 2018 - 23:14 #4
Ellers hent og installer Belarc Advisor den fortæller alt om din Pc.
http://www.belarc.com/Programs/advisorinstaller.exe