Avatar billede almex Mester
14. januar 2018 - 01:26 Der er 7 kommentarer

Nvidia Geforce GTX 1060 spil lag

Hey Eksperten.

Jeg har fornyligt købt en gamer pc hos topDATA.
Denne indenholder et Nvidia Geforce GTX 1060 grafik kort, som jeg fik afvide sagtens ville kunne køre world of warcraft på høje grafik settings uden at lagge.

Jeg har hentet GeForce Experience ned som har optimeret grafikken til spillet, dette sætter den til high settings, men her lagger jeg og har høj FPS.
Hvis jeg sætter settings ned fortsætter min FPS med at være høj.

Nogle ideer til hvordan dette kan løses, da jeg nu vil mene at kortet sagtens kan køre spil som wow uden problemer.
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2018 - 06:52 #1
nu er jeg forvirret..  høj fps = hurtigt (over 60)
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2018 - 07:10 #2
hvilken cpu har du ? og hvor meget ram har du ?
den kan jo ikke præstere mere end den kan. hvis den ikke kan præstere højeste setting, så kan du skyde skylden på din cpu eller driveren
Avatar billede almex Mester
14. januar 2018 - 11:06 #3
skrev forkert :D mente selvfølgelig lav FPS :) (i nogle tilfælde falder eden ned under 20)

af ram har jeg 8GB og processor har jeg: Intel(R) Core(TM) i5-7400 CPU @ 3.00GHz 3.00GHz
Avatar billede eurositi Ekspert
14. januar 2018 - 11:25 #4
Har grafikkortet 3 eller 6 gb RAM? 3 kan muligvis være i underkanten, hvis du skruer helt op for alle grafiske settings.
Kør PC'en en tur igennem dette benchmarking-software. Det kan muligvis afsløre, hvilken komponent, som underpræsterer: http://www.userbenchmark.com/Software
Avatar billede almex Mester
14. januar 2018 - 11:43 #5
det er 3gb grafikkort
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2018 - 13:06 #6
under 20 fps ? ok
tjeck din pc, hvad programmer og processer har den kørende!?
kør https://docs.microsoft.com/en-us/sysinternals/downloads/process-explorer

den viser alt i din pc. tjek cpu forbrug på alle processer.
afinstall/fjern det som æder cpu.
Avatar billede almex Mester
14. januar 2018 - 13:22 #7
Umiddelbart syntes jeg ikke det ligner at der er noget som æder min CPU :)
https://imgur.com/a/NHtGr