Avatar billede xvid Seniormester
14. januar 2018 - 18:25 Der er 25 kommentarer

kan ikke logge på

Hej

Jeg er kommet på et problem som jeg ikke har set før, det er at når jeg tænder min bærbar starter den som den plejer man når den kommer frem til klokken og dato kan jeg ikke få det felt frem hvor jeg skriver mit password, uanset hvad for en tast jeg klikker på kan jeg kun få mit navn frem hvor under det er der tænke hjul man så går den tilbage til klokken igen.

Er der nogen måder jeg kan få mit normale login igen??

På forhånd tak

Xbox

Ps. Tidligere idag har brugt ccleaner med en flueben i alle felter, måske har den slettet noget, tænker jeg...
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. januar 2018 - 18:45 #1
Hvilket styresystem er der tale om. Win 7, 8, 8/1 eller 10?
Hvilket mærke og model er din bærbare?

Du kan ikke slette noget der ikke må slettes med CCleaner!

Prøv at starte i "fejlsikret tilstand". Tryk gentagne gange på F8 knappen, og prøv at se om dyret så ikke starter op.

https://www.youtube.com/results?search_query=fejlsikret+tilstand+windows
Avatar billede xvid Seniormester
14. januar 2018 - 18:53 #2
Jeg har perøvet flere gange men kan ikke komme ind i fejlsikret tilstand
Er der nogen måder jeg evt kan gendanne windows på eller noget....?

Det er win10  undskyld det glemte jeg at skrive... :)
Avatar billede xvid Seniormester
14. januar 2018 - 19:03 #3
Ps. Hvis det ikke er noget jeg selv kan lave, er der nogen der kan anbefale et sted i århus der kan lave det?
Avatar billede poko1 Ekspert
14. januar 2018 - 19:21 #4
Prøv Microsofts forklaring!
Hvis du kan se den animerede cirkel køre så  trykke på start knappen til Windows  er slukket 4 - 5 gange skulle du få muligheden som på billedet. hvis altså det ikke er det måske din HDD der er defekt.
https://ibb.co/hoCz7R
Du kan også prøve en start reparation.
https://ibb.co/cjp47R
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. januar 2018 - 19:23 #5
Det lyder ikke som om det skulle være nødvendigt ligefrem at skulle have maskinen på værksted. Det kan godt blive en dyr affære.
Prøv at koble net-kablet fra strømforsyningen fra, og fjern derefter batteriet.
Tryk på startknappen, nogle gange. Indsæt derefter batteriet igen.
Tryk på startknappen, og derefter F8 gentagne gange. Måske der nu sker noget, så maskinen starter i fejlsikret tilstand.
Avatar billede xvid Seniormester
14. januar 2018 - 19:32 #6
#5 Erik det hjælp ikke...
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. januar 2018 - 20:00 #7
Det var surt:-(
Det kan også godt være som poko1 skriver i #4, at HDD´en er defekt.
Det får mig til at tænke på hvor gammel din bærbare er. Hvis der stadig er garanti på den, så vil det jo absolut være fint.
Er er for øvrigt til om en almindelig harddisk eller er det en SSD?
En SSD må man ikke køre rens på i CCleaner, da den derved slides hurtigere, det samme gælder defragmentering.
Avatar billede xvid Seniormester
14. januar 2018 - 20:16 #8
Er der nogen af jer der har telefon nr til microsoft support, gerne på dansk
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. januar 2018 - 20:24 #9
Jeg ved ærlig talt ikke om der er direkte telefonsupport.

https://support.microsoft.com/da-dk/contactus/
Avatar billede xvid Seniormester
14. januar 2018 - 20:49 #10
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2018 - 21:03 #11
Har du prøvet systemgendannelse som Poko1 så fint viser i #4?
Avatar billede xvid Seniormester
14. januar 2018 - 21:08 #12
jeg kan godt se den animerede cirkel køre et øjeblik så går den tilbage hvor den viser uret sammen med datoen
Avatar billede xvid Seniormester
14. januar 2018 - 21:09 #13
man feltet hvor jeg skriver password kommer ikke frem
Avatar billede poko1 Ekspert
14. januar 2018 - 21:24 #14
Det er jo når den animerede cirkel starter du skal holde start knappen nede til den er slukket og gentage dette til den går i fejlsikret.
Avatar billede xvid Seniormester
14. januar 2018 - 21:33 #15
#14 det hjælper ikke
Avatar billede xvid Seniormester
14. januar 2018 - 21:35 #16
jeg kom til at tænke på at jeg har opdateret intel og nogen andre med driver booster, kan det have noget med det at gøre ?

er der på nogen måder jeg kan gendanne den på ? f8 ser ikke ud til at virke ....
Avatar billede poko1 Ekspert
14. januar 2018 - 21:58 #17
For at gendanne skal du jo ind i systemet og hvis du på ingen måde kan komme i fejlsikret er der den måde som vises i nr.2 link i #4 men i stedet for reparation hvis det ikke hjælper så vælge installer og køre en parallel Windows så får du en Windows.Old fil hvorfra du kan hente dine personlige filer før du sletter Old.
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2018 - 13:20 #18
hvis du har mulighed for en anden pc, kan du indsætte en win10 usb-nøgle og boote på den - så kan du også reparere din pc
Avatar billede xvid Seniormester
03. februar 2018 - 10:49 #19
Det skal jeg prøve at huske til anden gang Thomas. Jeg tog den til rep og nu køre den igen.

Jeg har et andet spørgsmål, jeg havde office pakken installeret som gik tabt, er det muligt at få min office 2010 igen.
Sagen er den at jeg ikke kan finde produkt nøglen og butikken jeg har købt den af sagde til mig at de ikke gemte produkt nøgler, selvom han bare kunne søge i sendt mail efter min mail :\

Hvordan kan jeg installere office igen?
Avatar billede xvid Seniormester
03. februar 2018 - 18:02 #21
det hjælp desværre ikke...

en anden ting det er at jeg kan se at noget af office pakken ligger stedvæk i C:\Windows.old\Program Files (x86)\Microsoft Office  mappen
kan prokukt nøglen gemme sig der et eller andet sted?
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. februar 2018 - 19:02 #22
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. februar 2018 - 19:04 #23
Avatar billede xvid Seniormester
03. februar 2018 - 21:36 #24
det hjælp desværre heller ikke, man tak for forslaget :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. februar 2018 - 00:15 #25
Det var så lidt.
Det kan være en hård nød at knække, men man skal ikke give op endnu.