Avatar billede jarlja Forsker
16. januar 2018 - 17:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

indbydelser til fastelavnfest børn

med mange farver , mulighed at edited alt , bue og bøje ting . må gerne være sådan at jeg selv finder foto og sætter ind. og resten  ligger i appen. jeg skal være færdig i morgen. til w10 , 2 stk, a4

på forhånd tak
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. januar 2018 - 18:44 #1
Så har du jo travlt! ;-)

Hvad er det helt præcist, du forventer hjælp til her igennem - skal du have en anden til at fremstille den tryksag, du tilsyneladende har lovet at lave?
Avatar billede jarlja Forsker
16. januar 2018 - 19:37 #2
Ikke nogen andre skal lave det. Søger software til w10. Som er rimelig nemt.  Skulle helst line "  print shop deluxe "  fra den gang.
Avatar billede jarlja Forsker
16. januar 2018 - 19:38 #3
Og selvfølgelig ikke koste en formue.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. januar 2018 - 20:39 #4
Publisher er jo en del af MS Office 2016 (muligvis også O365), men jo desværre ikke helt til foræringspris her hjemme.

Hvis du har mod på at jagte en licens på eBay er der ind imellem scrap-licenser til billig pris.
Avatar billede jarlja Forsker
17. januar 2018 - 17:30 #5
Office pakken hos Microsoft er gratis i 31 dage. Så det blev det.