Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2018 - 13:08 Der er 1 løsning

Lukke gammel gmail konto.

Jeg har en gammel gmail, som jeg aldrig har brugt, men nu dukker den pludselig op som min OneNote konto, selv om den aldrig er brugt til det.
Jeg har en gmail og en outlook konto. Jeg har en outlook som OneNote konto,
men Microsoft roder igen og igen rundt i de to, og kræver derfor ofte at jeg verificerer mit password, som så ikke passer til gmail kontoen. Og nu får jeg så
en gammel gmail, hvordan det så går til. Kan jeg blive af med den?
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2018 - 14:30 #1
Trækker spørgsmålet. Der er gået helt kuk i det hos Microsoft.
Jeg vil slette en konto, men får kun mulighed for at genoprette den.
Men hvis den ikke er i funktion længere, forstår jeg ikke, hvorfor den optræder i min OneNote og kræver password.