Avatar billede Gb6700 Praktikant
17. januar 2018 - 14:40 Der er 4 kommentarer

Prosonic 32 LED5008SW

Hjælp
Har lige købt denne tv til soveværelse,har tv-boksen fra YouSee og
Har købt valgfri kanaler ,som så kræver en kort som skal i
tv'et ,så langt så godt ,men så skal være

NetværksID: 111
Frekvens.    450
Men det vil min tv ikke den vil kun tá netværksID
På 100,og så kan jeg ikke se de 10 som jeg har valgt
Håber så meget der er en som kan hjælpe😱🙏🏻
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2018 - 14:54 #1
har du fået en manual med ? kig lige i den
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. januar 2018 - 14:58 #2
Jeg har været inde på en side og ser at der er tale om DVB-T tuner.
Denne kan ikke modtage kabel-tv, dertil skal TV´et være forsynet med en DVB-C tuner.

https://en.wikipedia.org/wiki/DVB-T

https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning-og-installation/saadan-ser-du-digitalt-tv-med-dvbcmodtager
Avatar billede Gb6700 Praktikant
17. januar 2018 - 15:06 #3
Den kan jo godt tá de andre kanaler på kabel -tv.
Så tro ikke det har noget med det at gøre🤔og ja har læst
Manual, det kunne jeg ikke bruge til at rette netværksID fra 100 til
Avatar billede falster Ekspert
17. januar 2018 - 16:03 #4
Hvis signalet går gennem tv-boksen til tv'et, kan det kun være et indstillingsproblem med boksen.

Hvis tv'et får signalet direkte fra et stik i væggen, er jeg bange for, at Erik har ret. Så skal der være DVB-C tuner i tv'et.

https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning-og-installation/find-dit-netvaerksid-til-dit-tv-eller-tvboks