Avatar billede jarlja Forsker
17. januar 2018 - 17:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Det ligesom min Huawei mate p10 light. Har fået hikke Hjælp

Den er kun en uge gammel. For et par dage siden startede det, fx. Når jeg skriver blinker skærmen en gang og tastaturet forsvinder eller  det jeg har makeret er ikke markeret. Det sker med jævne mellemrum. Og er meget irriterende. Android 7.1 på forhånd mange tak.
Avatar billede jalved Ekspert
17. januar 2018 - 18:51 #1
Hvis den kun er en uge gammel, går jeg ud fra, der stadig er garanti på? I så fald ville jeg nok bare benytte mig af den - og prøve at låne en anden telefon i mellemtiden.

Måske kan butikken tilbyde dig en telefon, du kan låne så længe.
Avatar billede jarlja Forsker
17. januar 2018 - 20:26 #2
jeg troede at det var malware, os fordi der er mange pop up reklamer. selv når jeg taler telefon. undskyld glemte at skrive. hvad er et godt antivirus/malware app.
der er så mange, og mange virker ikke.
Avatar billede jarlja Forsker
20. januar 2018 - 15:11 #3
Jeg får en ny