Avatar billede Lau nielsen Praktikant
18. januar 2018 - 17:46 Der er 4 kommentarer

audio stream

hej jeg ville høre om der findes et program hvor man kan stream lyde fra en pc til en anden uden forsinkelse eller om der er en anden måde uden man skal have en mixer og alt muligt. jeg har prøvet stream what you hear og airfoil og pcremote
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2018 - 18:10 #1
Ved ikke om der er forsinkelse på men hvad med Teamviewer?
https://www.teamviewer.com/da/
Her kan du jo fra en pc køre den anden og får det hele op på skærm. Lys kommer også med.
Men jeg ved jo så ikke om der er kvalitetstab med denne metode.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2018 - 18:10 #2
"Lys" skulle jo være lyd :-)
Avatar billede jalved Ekspert
18. januar 2018 - 19:36 #3
Kan du ikke prøve at beskrive, hvad det nærmere er, du skal bruge funktionen til?
Avatar billede Lau nielsen Praktikant
18. januar 2018 - 20:32 #4
altså det er fordi lige nu når jeg spiller sidder jeg med headset på der er sat til mig pc og så ser jeg film på min bærbar hvor lyden kommer ud af mit fjernsyn men så vil jeg gerne have at lyden kan komme ud af mit headset fra begge computerne.