Avatar billede Jø.P. Praktikant
21. januar 2018 - 12:08 Der er 3 kommentarer

Printerproblemer

Efter en mindre opdatering af Windows ca. 10. januar har jeg fået problemer med mine printere.

Min labelprinter Brother PT-18R genkender Windows slet ikke, har afinstalleret  og forsøgt at geninstalere, men når jeg tænder printeren får jeg at vide at enheden ikke fungere korrekt samt at Windows ikke genkender den.

Min HP DeskJet 3630 sætter dokumenter i kø, men udskriver ikke.

Nogen der har en ide om hvordan jeg løser dette?

Jeg kan ikke lave en system gendannelse.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2018 - 12:18 #1
Så havde jeg prøvet at fjerne opdatering igen. Har du KB 4056892 på den var det den jeg ville fjerne først med en genstart mellem et første på at installere printer igen
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2018 - 12:19 #2
Undskyld for slåfejl. Kan ikke lære min telefon at stave ordentlig; -)
Avatar billede Rune1983 Ekspert
22. januar 2018 - 07:13 #3
Hvorfor ud i gendannelse og afinstallere opdateringer. Prøv da først at installere de nyeste drivere for printerne.
http://support.brother.com/g/b/downloadtop.aspx?c=dk&lang=da&prod=18euk
https://support.hp.com/dk-da/drivers/selfservice/hp-deskjet-3630-all-in-one-printer-series/7172306