Avatar billede Lynxclover Praktikant
21. januar 2018 - 12:20 Der er 6 kommentarer

problemer med Crosshair tastatur

så jeg vågnede op her til morgen og startede min pc op til at finde ud af at mit tastatur ikke reagerede. det lyser som det skal og er plugget ind som det skal men når jeg prøver at bruge det virker det ikke. Igår virkede det helt fint uden problemer og det har ikke været ude af stikket eller blevet rygget på.

nogle ideer til hvad der er galt og hvordan det kan fixes?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2018 - 12:25 #1
Installerede pc opdateringer da den lukkede med?
Avatar billede Lynxclover Praktikant
21. januar 2018 - 12:26 #2
nope alt var som det plejede. Min pc lukkede som den skulle uden nogen problemer eller updateringer.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2018 - 12:38 #3
Ok. Har du brugt printere siden den fik opdateringer sidst?
Avatar billede Lynxclover Praktikant
21. januar 2018 - 12:40 #4
nej det har jeg ikke.
Avatar billede Lynxclover Praktikant
21. januar 2018 - 12:41 #5
tror jeg men hvis jeg har har tastaturet virket efter jeg har printet
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2018 - 20:08 #6
Kan du systemgendanne til da det virkede eller har du ikke systemgendannelses punkter?