Avatar billede anonym Novice
21. januar 2018 - 13:53 Der er 4 kommentarer

HJÆLP TIL AT GEMME MINE TING!

Hej, jeg har en Samsung Galaxy s7 edge, som dsv. har fået et mærkeligt skærm problem. Hele skærmen bliver grøn, den lacker og jeg kan ikke komme ind på den. Jeg vil rigtig gerne gemme mine bogmærker på mobilen, samt mine noter og noterne fra Samsung Notes! Er der nogle der ved hvordan jeg kan gemme disse ting, selv om min skærm ikke virker.
Rigtig mange tak for hjælpen.
Avatar billede anonym Novice
21. januar 2018 - 13:56 #1
Jeg tænker, hvis man nu logger ind med sin gmail på en anden eller en ny mobil, kommer disse ting så frem igen. Det gøre det jo ved iCloud, hvis man logger ind på sin mail på en ny mobil, så kommer alle ens billeder, apps osv. frem. Kan det virke?
Avatar billede QWERTY Mester
21. januar 2018 - 14:45 #2
Normalt laver google backup.

"en ny mobil"
Vil det ikke være billiger at få den repareret
Avatar billede anonym Novice
21. januar 2018 - 16:16 #3
Jo self, men jeg har fået at vide, at hvis den bliver repareret så ville alt blive slettet? Laver Google også back up af noter, apps og bogmærker (favoritter)?
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2018 - 03:44 #4
tilslut telefonene til en pc med usb kabel og håb på at den installerer noget software på din pc som er til at bruge telefonen med.  det er ikke sikkert den kan det, men prøv

ellers gå på samsungs hjemmeside og find den pc software som er til din telefon, der plejer man at kunne alt, fjernebetjene telefon, og kopiere filer isv.  det kommer an på hvor godt samsung har lavet det.

lykkes det ikke, gå en til en af de små reperatører, fordi din skærm er færdig, og de kan reparere det, bare sørg for at han tager en backup af alt inden han skifter skærm, det kan de godt finde ud af