Avatar billede tobberjas Seniormester
22. januar 2018 - 16:05 Der er 2 kommentarer

min lyd fra min macs lyd vil ikke komme til mit tv via hdmi

hej. Jeg har en mac book air fra 2015. Hvor jeg har købt en hdmi adapter til usb c. Men jeg har fået et problem. Når jeg tilslutter hdmiet til min mac og fjernsyn kommer billet kun frem. Men ikke lyden. Jeg mener at have læst at den burde komme automatisk men det gør den altså ikke. Men jeg har været inde og kigge i lyd. Men den eneste lyd der er er airplay skærm og når jeg prøver den er der ingen lyd hælder. Jeg har hdmi 2,0. På forhånd tak for svar. Hilsen Tobberjas.
Avatar billede falster Ekspert
22. januar 2018 - 22:34 #1
For en ordens skyld: Er din adapter (også) til audio?

(Lidt banalt. Lad os håbe, at andre giver deres besyv med.)
Avatar billede tobberjas Seniormester
23. januar 2018 - 07:07 #2
det er med audio. Men det er kun billedet der virker på min mac