Avatar billede falster Ekspert
24. januar 2018 - 11:19 Der er 1 løsning

Outlook 2010 sender ikke "(Svarer ikke)"

Outlook 2010 på Windows 7 (32 bit) vil "pludselig" ikke sende fra de tilknyttede konti - Hotmail og Gmail. Outlook hænger med "(Svarer ikke)". Modtagelse virker. Programmet er opdateret.

Der bør ikke være noget galt med kontiene, da afsendelse fra web og f.eks. Thunderbird fungerer OK.

Reparationsknappen for kontiene i Outlook generer og sender også de automatiske test-mails uden fejl. (Man kan vel derfor sige, at det så er knappen "Send", der ikke sender.)

Reparation af Office er kørt og datafilerne er scannet med Scanpst.exe uden at reparation af dem var nødvendig.

Er der mon nogen, der har andre bud/råd?
Avatar billede falster Ekspert
25. januar 2018 - 17:18 #1
Kontiene blev fjernet fra Outlook og datafilerne (ost og pst) for en ordens skyld slettet fra mappen C:\Users\[BRUGER]\AppData\Local\Microsoft\Outlook.

Dernæst blev de samme konti føjet til Outlook igen.