Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2018 - 15:20 Der er 3 kommentarer

spørgsmål ang mail adresse ?

jeg vil hører om noget, når dette her fx står på en hjemmeside .

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

vises den så på google og i andre søgemaskiner fx ?

Tak for svarene .
Avatar billede Slater Ekspert
24. januar 2018 - 15:28 #1
Normalt betyder det, at adressen aldrig bliver udskrevet noget sted, men kun opbevaret internt i en database og evt. brugt til at sende emails til dig direkte. Det betyder at nej, søgemaskiner kan ikke finde den, ligesom ingen andre brugere af siden kan se den.

Naturligvis kan man ikke garantere at lyssky sider virkelig mener hvad de siger, men hvis man ellers stoler på siden, så er det hvad det betyder.
Avatar billede Slater Ekspert
24. januar 2018 - 15:30 #2
Eller jeg skal måske lige rette mig selv: Den bliver ikke udskrevet offentligt på siden, men kan godt blive vist for dig selv, når du er logget ind. Det ændrer ikke noget - søgemaskiner kan stadig ikke se det, da de ikke kan logge ind med din bruger. Bare så du ikke bliver forskrækket, hvis du selv ser adressen stå der, når du er logget på.
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2018 - 15:22 #3
tak for svaret.