Avatar billede Olga Ptacek Novice
26. januar 2018 - 11:20 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Langsom computer

Hej ComputerWorld

Efter jeg er begyndt at spille Sims på min computer, er den blevet langsom, således at når jeg ser film og serier på play.tv2.dk, så hakker billedet og lyden. Første gang den hakkede, troede jeg det var fordi jeg lige havde spillet Sims på den, men den gør det også, selvom jeg ikke har spillet Sims hele dagen. Lige nu scanner jeg computeren med AVG, og computeren er blevet varm ovenpå til højre for touch-musen, og jeg synes aldrig at den plejer at blive varm, bortset fra når jeg spiller Sims, så bliver den varm nedenunder - det tyder måske på, at noget inden i computeren skal udskiftes?

Jeg har haft computeren i 2,5 år, så den er ikke forsikret længere, og det er utrolig dyrt at få den repareret der, hvor jeg købte den, så er det en god ide at få den repareret et andet sted?

Hilsen Olga
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2018 - 13:40 #1
du skal ha renset den for støv.. den kan åbenbart ikke slippe af med varmen
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2018 - 13:46 #2
Enig med #1. Du skriver det ikke, men det er vel en bærbar?
Brug Trykluft på dåse. Gå ind ved en ventilator. hold på ventilatoren medens du sprøjter luft ind. MEN gør det ikke inde i stuen, det sviner.
Avatar billede Olga Ptacek Novice
26. januar 2018 - 15:26 #3
Tak for svarene! Ja, det er en bærbar. Hvor skal jeg sprøjte luften ind henne?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2018 - 15:57 #4
Hold fast på vingen som der foreslås, og blæs ind der hvor pc blæser UD når den kører. Kan du fiksere blæser med en clips eller lignende kan du også med støvsuger suge i bunden  samtidigt med at du blæser. Det giver et bedre resutat
Avatar billede Olga Ptacek Novice
27. januar 2018 - 16:12 #5
Tusind tak for hjælpen, problemet er løst!
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2018 - 16:55 #6
Ok 😊