Avatar billede Mads Vilhelm Juniormester
27. januar 2018 - 21:54 Der er 2 kommentarer

installer serier fra dr som er udløbet.

Hej. Nogle gange for jeg lyst til at se en serie fra dr. Det er bare lidt surt når man finder ud af at den serie er udløbet. Jeg ville gerne se "Ikke Okay" som er en serie som kørte i år 2016. Serien er bare udløbet. Jeg ville spøger om i kender en mode jeg kan se de serier på.

mvh Mads Vilhelm
Avatar billede nopsen Ekspert
27. januar 2018 - 23:33 #1
når det er udløbet på dr er der ikke så meget du kan gøre, andet en at søge på google eller youtube, hvor en smule af det ligger.
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. januar 2018 - 10:32 #2
Jeg har selv et par gange annonceret i DBA, efter nogle programmer sendt på TV, og har været heldig, at der var nogen der havde optaget de pågældende programmer.