Avatar billede jtwh Juniormester
29. januar 2018 - 17:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SMS-tråd

Hejsa

Vil en sms-tråd, lavet på en android mobil og modtager med en ios mobil, blivet slettet på begge mobiler?
Så vedkommende med en iPhone, som Samsung har sms med, også slettes der?

Mvh jtwh
Avatar billede claes57 Ekspert
29. januar 2018 - 18:07 #1
nix - du sletter kun samtalen på din telefon (din konto hos din udbyder). Og det er uanset system - du kan heller ikke, som android-bruger, slette en samtale hos en anden android-bruger. Du kan kun styre, hvad der ligger på din telefon.
Avatar billede jtwh Juniormester
29. januar 2018 - 18:54 #2
claes57

Takker mange gange, og takker for så hurtigt at svare...