Avatar billede jackie18 Juniormester
30. januar 2018 - 12:10 Der er 4 kommentarer

Ujævn forbindelse.

Hejsa,

Har brug for lidt hjælp hvis dette er muligt tak:-)

Jeg er ikke så meget computer ekspert, men kan lidt.. Jeg har det sidste pr dage oplevet lidt hak i min internet forbindelse.. Den er ikke helt stabil, det som om den falder ud og kommer igen tilbage hurtigt!!..

Har Fiber internet og køre 100/100.. Har prøvet genstarte min router osv. men synes ikke det hjalp.. Jeg mistænker muligvis der noget virus eller lign måske..

Håber nogen kan besvar dette og evt hjælpe .

Forhånd tak..
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2018 - 13:34 #1
det lyder som en DNS der slukker og tænder.
kontakt din net udbyder og spørg
Avatar billede jackie18 Juniormester
30. januar 2018 - 19:41 #2
Hejsa

Tak for hurtig svar.

Okay De tror ikke der er en form for virus som har overtaget?!
Avatar billede puren Ekspert
31. januar 2018 - 18:10 #3
som sidwave skriver er det nok en DNS server

prøv at skifte til google´s DNS eller openDNS, kan ikke lige fortælle hvordan du gør da jeg ikke ved hvad system du har men tro google har et svar:)
Avatar billede jackie18 Juniormester
31. januar 2018 - 21:53 #4
Hej

Mange tak for svar.

Jeg prøver..

Tak igen.