Avatar billede NicklasC Praktikant
01. februar 2018 - 09:47 Der er 2 kommentarer

Mødeindkaldelser + formateringsfejl i outlook

Hej

Jeg har et problem. Vi er flere firmaer, som arbejder på samme projekt.

Firma a, b og c kan sagtens kommunikere sammen i form af mødeindkaldelser og formaterede filer i selve emailen (f.eks. en excel tabel, som er copy pasted ind i selve mailen). Men når firma a forsøger at sende en mødeindkaldelse til firma d, så kan firma d ikke besvare eller redigere i denne mødeindkaldelse. Der er også det problem, at firma d ikke kan læse excel tabeller fra firma a, som er copy pasted ind i mailen. Det er som om, at alt formatering forsvinder, så teksten i hver celle kommer med linjeskift i selve mailen. Det er et forholdsvis stort problem, så jeg håber, at der er en, som har en løsning.

Jeg har adgang til begge firmaers computere, så jeg kan rode med indstillinger begge steder.

Mvh
Nicklas
Avatar billede finb Ekspert
01. februar 2018 - 09:57 #1
Gem på Dropbox el.lign.
Eller send som pdf.
Avatar billede NicklasC Praktikant
01. februar 2018 - 10:03 #2
Tak for svar.

Det er mest mødeindkaldelserne, som er problemet. Det med excel-tabellerne tog jeg blot med i beskrivelsen af problemet, da det måske havde noget med det samme at gøre.

Problemet er, at når vi er flere forskellige mennesker i forskellige firmaer, som skal mødes, så skal vi kunne "kommunikere" i selve mødeindkaldelserne. Lige nu sender vi en mødeindkaldelse ud til firma d, og hvis de redigerer datoen eller andet, så får vi intet svar herom.

Det er som om, at der er en simpel indstilling, som er forkert hos firma d, men jeg har ingen idé om, hvor jeg skal lede.

Mvh
Nicklas