Avatar billede Reeex89 Juniormester
02. februar 2018 - 15:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sort skærm på webcam.

Har et LogiLink UA0172 webcam.
Den skulle kunne kører bare ved plugin and play.
Computeren kan sagtens se at der er et webcam tilsluttet, men har sort skærm på cam (altså intet billede). Har forsøgt at rette problemet i Skype, OBS studio og Windows Kamera App men alle steder sort skærm.
Kan ikke finde nogle drivere til den så ved ikke lige hvad jeg ellers kan gøre.
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2018 - 00:15 #1
det er noget skrammel. jeg har lige kigget på deres hjemmeside.
uden driver kan det ikke bruges til noget.
Avatar billede Reeex89 Juniormester
03. februar 2018 - 06:06 #2
Din kommentar er ikke hjælpsom på nogen måde :b.

Men har konstateret at fejl lå inde i selve webcammet.
Efter at have skilt den af og samlet igen fungere den som den skal.
Driveren som den får fra Windows er åbenbart fin. Gætter på problemet var en løs forbindelse.