Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
03. februar 2018 - 13:57 Der er 7 kommentarer

Online nedtællingsur med pause

Vi skal have et arrangement for nogle unge mennesker.

Hvert hold  skal have et link til en hjemmeside med deres nedtællingsur på

Vi skal kunne administrerer 10 ure og stoppe og starte dem live fra en pc..

Nogen der har en god ide til en kode/ script som ikke kræver det vilde?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2018 - 14:18 #1
12 ure på Ipad? Der er en app KitchenPad med timer på 4 kogeplader, 4 ovne, 4 grill
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
03. februar 2018 - 17:20 #2
Mangler funktioner at de unge selv kan følge med på deres ur remote
Avatar billede ejvindh Ekspert
07. februar 2018 - 09:29 #3
I kan også bare bruge denne, så slipper I for selv at kode:
https://www.timeanddate.com/countdown/create
(og så dele den oprettede url med dem, der skal følge den)

Her kan I også få den til at lave noget kode, I selv kan bruge:
https://countingdownto.com/
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
07. februar 2018 - 15:58 #4
Hej Ejvindh

hvordan an jeg stoppe og starte den manuelt ?  syntes bare det er en almindelig nedtælling
Avatar billede claes57 Ekspert
07. februar 2018 - 16:46 #5
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
07. februar 2018 - 17:16 #6
Claes57  timer delen er perfekt men det er jo ikke noget andre kan ligge ind og se hver deres ur.. Eller kan det fixe let?
Avatar billede ejvindh Ekspert
07. februar 2018 - 17:17 #7
Hmja, du kan nok ikke lige sådan starte/stoppe dem, når du er i gang. Men hvad så med:

https://www.piliapp.com/timer/countdown/