Avatar billede bjarne Novice
03. februar 2018 - 15:54 Der er 4 kommentarer

formattering af iphone

Hvad sker der når man formatterer sin Iphone ? Når man formatterer sin pc forsvinder styresystemet jo også - så hvad skal man gøre for at få sin iphone til at fungere igen EFTER den er formnatteret?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2018 - 15:58 #1
du formatterer den ikke, du gendanner den til fabriksstandard. Og så logger du på med din apple-id, og den henter data og apps fra icloud (hvis du har en backup der)
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2018 - 16:32 #2
formattering det kan du godt det hedder DFU
Avatar billede bjarne Novice
03. februar 2018 - 16:33 #3
Ok så langt så godt - er en gammel mand på 70 :) så hvordan gendanner man til fabriksstandard - kan ikke finde det nogen steder i de forskellige indstillinger
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2018 - 16:56 #4
Indstillinger - Generelt i venstre liste - ned i bunden i højre del, der er en 'Nulstil' og så er der flere muligheder, at efter hvor meget du vil have slettet.