03. februar 2018 - 23:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

bærbar til lidt af hvert

Jeg leder efter en laptop. Den skal primært bruges til billeder, word, Internettet, og så gerne lidt LoL og eller CS.  Så man også kan hygge lidt med det.
Jeg havde tænkt på et prisleje på omkring 2500-4000 kr. Er der noget der kan lade sig gøre?
Når jeg kigger i diverse tilbudsaviser, så er der billige bærbar, men jeg fatter ikke de forskellige specifikationer.

Jeg håber på en hjælpende hånd. Tak.
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2018 - 00:12 #1
så synes jeg du skal se på den her
https://www.proshop.dk/Baerbar/Lenovo-V110-15IKB/2629565

det er den billigste gamer som proshop har
04. februar 2018 - 00:14 #2
Tak for dit hurtige svar @sidwave :) !
Avatar billede Carnac Forsker
04. februar 2018 - 09:46 #3
Denne til 2999 kr skulle kunne klare jobbet:
https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/HP14BP081NO/hp-14-bp081no-14-barbar-sort

I hvert fald ifølge denne video:
https://www.youtube.com/watch?v=Nm5sTXOdqJM

I Counterstrike skal opløsningen sættes til HD og medium settings. Men på "hygge-niveau" burde det være tilstrækkeligt.

Bemærk dog at det er en 14". Personligt synes jeg 14" er en perfekt størrelse, det bedste kompromis mellem funktionalitet og mobilitet.  Nogle finder det dog for lille. Måske kan du finde en 15,6" i samme prisklasse hvis du er heldig.
Avatar billede Gibowart Novice
05. februar 2018 - 19:48 #4
06. februar 2018 - 07:33 #5
Tak for jeres bud.
Jeg købte HP14bp081no som Carnac foreslog. :)
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2018 - 19:42 #6
Jeg finder at sidwaves forslag er klart bedre end forslaget i #3. Det er en større og stærkere PC. Se på cpuén og SSDén. Begge dele er for småt. Der er ikke sparet noget, når man får et ringere produkt.