Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
08. februar 2018 - 08:12 Der er 1 løsning

Flytte kanal til ny plads (Scansonic)

Hvordan kan man :
Flytte kanal til ny plads (Scansonic) ?
- 22LEDDV 500 BLACK -

Man skulle kunne flytte rundt på kanalernes placering -
Jeg skal nu ikke gøre det med de fleste, som "er hvor de er".

Men TV2 News har flyttes sig til kanal 325 - ville gerne have den højere op.

Men hvordan ?

Bruger den meget ...

*

Venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede claes57 Ekspert
08. februar 2018 - 09:40 #1
de fleste tv har en mulighed for at vælge 'favorit' kanaler - vælg alle dem, du bruger. Så kan man typisk sortere i disse, og de ligger så, så man let bladre rundt.
Har ikke kunne finde en manual til det tv, og scansonic har ikke tv på programmet (længere).