Avatar billede Wondermia Praktikant
08. februar 2018 - 11:59 Der er 2 kommentarer

hjælp jeg kan ikke spille når jeg er zoomet ind

Hej jeg har en turtle beach mus og den er fin nok, men når jeg spiller counter strike eller roblox eller minecraft, så når jeg zoomer ind bevæger min mus sig stadig og så gør den så jeg lukker alle faner når jeg skyder eller klikker. Så kan ikke skyde eller kig rundt uden den bevæger sig, jeg har prøvet 3 forskælgie muse og de alle gør det samme. Jeg har nulstillet min bærbar 3 gange og det hjælper ikke. Håber i kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2018 - 13:11 #1
spiller du fuld skærm, eller vindue? jeg har dette problem kun når jeg spiller i vindue
Avatar billede Wondermia Praktikant
08. februar 2018 - 14:01 #2
Jeg spiller med fuld skærm og den gør det stadig