Avatar billede KFPS Mester
08. februar 2018 - 12:15 Der er 1 løsning

flytning af synlige celler efter sortering, uden resterende

Hej

Jeg har et ark med en masse data. Når jeg filtrerer, og i filtreringen markerer noget fra, og noget til, får jeg synlige celler med numre der springer (f.eks. 2,3,6,7,8,9,13 osv.)

Jeg vil gerne markere disse sorterede celler, for at kunne klippe dem over i et andet ark. Men lige gyldigt hvordan jeg prøver at indramme dem, tager den hele tiden cellerne imellem de udvalgte med (så jeg får alt mellem 1-13, og ikke kun de udvalgte sorterede)

Hvad er det jeg gør forkert?

Tak
Avatar billede anedi Ekspert
08. februar 2018 - 12:27 #1
Prøv at markere det hele og kopier (CTRL + C)
Ovre i det andet ark, vælger du en celle, højreklikker og vælger indsæt speciel. Marker den boks, der hedder "skip blanks" på engelsk nede i venstre hjørne (ved ikke hvad den hedder på dansk).
Så skulle du gerne få resultatet som ønsket.

Vh
Anedi