Avatar billede Lars Lars Praktikant
10. februar 2018 - 17:42 Der er 7 kommentarer

Mærkelig fejlmelding

Jeg får hele tiden en irriterende fejlmelding på Min Imac.

Der er en fejl i scriptet står der og det er tilsyneladende en side http://findbetterresults.com der forsøger et eller andet med en toolbar.

Hvad er det og hvodan slipper jeg af med det?

Kan nogen hjælpe?

(jeg har windows kørende i "parrallel"-programmet, så det er måske en windowsting...)

mvh
Lars
Avatar billede claes57 Ekspert
10. februar 2018 - 17:49 #1
så er det i hvert fald ikke IOS - men typisk, så kan man (hvis det ikke er egen side man fejlsøger på) bare slå ubetydelige http og javascript fejl fra. Hvis det ikke er din side, så gider du jo ikke se andre folks fejlkode.
Er du udvikler på siden, så tangerer dette en reklame for siden - vedlæg fejlkode (evt skærmdump via dropbox eller lign)
Avatar billede Lars Lars Praktikant
10. februar 2018 - 17:55 #2
Jeg kender ikke siden og frygter at det er noget virus eller lignende

jeg kan trykke meldingen væk, men den kommer igen hele tiden, så der må køre et eller andet
Avatar billede INK Ekspert
10. februar 2018 - 18:19 #3
Hvilken browser? Safari?
Avatar billede Lars Lars Praktikant
10. februar 2018 - 18:20 #4
ja, . safari
Avatar billede Jhja Seniormester
10. februar 2018 - 18:24 #5
Her er en guide til at fjerne malware som findbetterresults
https://malwaretips.com/blogs/remove-findbetterresults-com/
Avatar billede INK Ekspert
10. februar 2018 - 18:36 #6
Jeg ville køre Malwarebytes i både MacOS og i Windows. #5 har fat i det rigtige.
Avatar billede Lars Lars Praktikant
10. februar 2018 - 19:47 #7
Takker. det prøver jeg.