Avatar billede Svend Sandbæk Juniormester
11. februar 2018 - 06:41 Der er 7 kommentarer

Lys t tastatur gået ud.

Hej.
Min OMEN X by HP Laptop 17-ap0xx mangler lys i tastaturet efter den seneste Windows opdatering (100218) Jeg har prøvet stort set alle løsningsmuligheder, men det hjælper ikke. Ved start kommer der den sædvanlige opstartsflimren af lyset, som jo indikerer at der ikke er "røget en pære". FN + F4 eller F5 virker ikke, og F4 er ellers tænd/sluk for lyset. HP Omen Control har ingen indflydelse overhovedet! På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2018 - 07:04 #1
afinstaller updaten!
gå til listen over installerede opdateringer, vælg den, og fjern
Avatar billede Svend Sandbæk Juniormester
11. februar 2018 - 09:09 #2
Er gjort - ingen virkning. Jeg har en høne at plukke med HP!
Avatar billede Mikael Ekspert
11. februar 2018 - 09:19 #3
Hvad med en systemgendannelse til lige før problemet opstod ???
Avatar billede claes57 Ekspert
11. februar 2018 - 09:26 #4
brug endelig windows-opdateringen, og gå på hp's supportside og hent alle drivere til chipset og mus/tastatur.
https://support.hp.com/dk-da/drivers/selfservice/omen-x-by-hp-17-ap000-laptop-pc/16851401
Avatar billede Svend Sandbæk Juniormester
11. februar 2018 - 09:39 #5
Pc'en er tre uger gammel!?
Avatar billede Svend Sandbæk Juniormester
11. februar 2018 - 09:42 #6
Alle drivere + chipset er opdaterede så sent som i morges.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. februar 2018 - 10:00 #7
HP kommer nok med en opdatering - skriv evt til deres support og husk at skrive din win opdateringsnavn.