Avatar billede anonym Novice
11. februar 2018 - 13:22 Der er 3 kommentarer

Hvordan gendanner man?

Hej, så min telefons skræm er gået i stykket, og jeg kan ikke bruge den. Jeg vil genre vide, at hvis man nu får en ny mobil eller bare får den repareret, kan man så få alle sine ting, som billeder, noter apps og bogmærker tilbage, hvis jeg logger ind med min samme gmail til mobilen (i ved, når man får en ny mobil skal man jo logge ind med en gmail, osv.)?
Mange tak for hjælpen, håber i kan hjælpe. Skriv gerne hvis i har haft samme problem. :) Og ja jeg har spurgt om det her før, men jeg ser om der er flere mugligheder.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2018 - 14:38 #1
jeg har jo svaret på dette en gang! i en anden tråd med samme tekst
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2018 - 14:44 #2
se mit svar:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1021727?k=8286344

så enkelt er det. drop 10000 kilometer tekst
Avatar billede anonym Novice
22. februar 2018 - 19:38 #3
hvad er sd kort, hvordan får jeg det?