Avatar billede weber Praktikant
11. februar 2018 - 13:56 Der er 4 kommentarer

Iphone 6 kan ikke gendannes i Itunes

hejsa.

Jeg har haft en iphone 6 med en vand skade,og nu efter det skulle være fixet,så kom den tilbage med en sortskærm og denne medelse da jeg ville sætte den op igen.

opstod ukendt fejl (56) i itunes under gendannelse nogen der kender det eller hørt om det før?

på skærm står der også.

suppoert.apple.comiphone/restore

Håber nogen kan hjælpe mig

TAK.
Avatar billede INK Ekspert
11. februar 2018 - 15:51 #1
Anvender du oplysninger fra denne side
https://support.apple.com/da-dk/HT201412

Det er vigtigt du holder knapperne inde helt indtil pkt. 4 viser sig. Du er måske stoppet ved pkt. 3 ?
Avatar billede weber Praktikant
11. februar 2018 - 17:55 #2
Jeg har prøvet det du skriver, men holder ikke knapperne nede under opdateringen når Itunes er igang med og vil ligge software ind igen og prøve gendannelse.
Avatar billede INK Ekspert
12. februar 2018 - 03:16 #3
Kan du gendanne til fabriksindstillinger altså som ny? Hvis det kan lykkes, så kan du bagefter foretage gendannelse fra iCloud af seneste sikkerhedskopi.
Avatar billede weber Praktikant
12. februar 2018 - 14:19 #4
Jeg kan ikke noget over hovedet, den er nok gået helt i stykker desværre😬