Avatar billede Mick T Novice
11. februar 2018 - 16:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Harddisk vises ikke mere?

Nu har jeg haft min computer i en del tid, og den har virket udmærket. Dog her for et par dage siden, så var min ene harddisk der ikke mere. Min anden harddisk er der stadig, inklusiv min SSD. Dog vises min sidste harddisk der ikke mere.
Jeg har prøvet at skifte kabler, genstartet og alt det basis noget. Dog uden held.

Nogen der ved hvad jeg kan gøre? Eller er den gået i stykker? Er ikke den største professor indenfor IT, så I må undlade fagudtrykkene.
Avatar billede poko1 Ekspert
11. februar 2018 - 16:48 #1
Hvor har du kigget efter de`? Og så begynder et gætteri! Win 7 8-8.1 10 eller måske noget helt andet? Hvis Win 10 Så prøv at trykke på WinTasten+Xtasten samtidig og vælg diskhåndtering og fortæl om den ses om den har et drevbogstav eller om RAW -  NTFS  - FAT
Avatar billede Mick T Novice
13. februar 2018 - 15:15 #2
Jeg bruger Windows 7 Ultimate. Kan man gøre det samme som du har skrevet på det?
Avatar billede poko1 Ekspert
13. februar 2018 - 15:51 #3
Ikke helt det samme men gå i Søg Skriv Diskmgmt
https://ibb.co/hS2Pqn
Avatar billede Mick T Novice
25. februar 2018 - 14:46 #4
Der kommer intet op når jeg søger på Diskmgmt dsv :/
Avatar billede cht22 Professor
25. februar 2018 - 17:33 #5
Så prøv "Windows tasten" + r og skriv diskmgmt.msc

___________________

https://findlinks.dk