Avatar billede mr_jay Mester
12. februar 2018 - 19:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Start ser underligt ud.

Min svigermor har fået trykket på et eller andet, så windows start konsekvent står på skærmen. Kig på link, så kan man se hvordan det ser ud. https://drive.google.com/file/d/1NKaBVGze7vkms8JI0CNirEP6WtXDfssc/view?usp=sharing
Jeg har aldrig set det før og vil gerne vide hvordan jeg får sat den tilbage som standard, altså når du trykker på start, kommer det frem som der ses på billedet.

En anden ting er, der sker intet når der højreklikkes på skrivebordet, så jeg kan komme ind i skærmindstillinger den vej fra.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. februar 2018 - 19:37 #1
Prøv at trykke på skærmen nede i højre hjørne og se om tablet tilstand er aktiveret.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. februar 2018 - 19:37 #2
Det er lige ved siden af uret til højre
Avatar billede mr_jay Mester
12. februar 2018 - 19:40 #3
Der kun den meddelelses boks
Avatar billede 220661 Ekspert
12. februar 2018 - 19:42 #4
Når du trykker på den, står tablet tilstand med blåt?
Avatar billede mr_jay Mester
12. februar 2018 - 19:57 #6
Mange tak. Den mulighed tænkte jeg slet ikke på, ejer ingen windows tablet og har derfor aldrig set den opsætning før. Så ser det hele normalt ud igen :-D
Avatar billede 220661 Ekspert
13. februar 2018 - 08:44 #7
Super :-)